Thursday, April 3

@Papagomo dan @LatheefaKoya berperang di Twitter


Memang sah bahawa pimpinan PKR gentar dengan dedahan yang dibuat oleh Blogger Pro-Barisan Nasional. MKP nak bagitau bahawa semangat kami takkan luntur menyerang pimpinan Anwar serta konco-konconya yang banyak membuat fitnah pada Negara tercinta ini.

MKP nak ingatkan pemimpin sebelah sana bahawa satu hilang dan satu lagi Blogger bakal muncul menyerang korang. Sampai nak saman benda yang tak masuk akal pun kekadang pelik jugak.

Mahkamah tinggi tempoh hari memutuskan saya adalah pemilik blog Papa Gomo walaupun penafian telah saya lakukan. Bagaimana kreabiliti kepututusan hakim yang meletakkan saya bersalah sedangkan tidak ada sebarang bukti saya pemilik blog Papa Gomo? Adakah hakim hakim boleh dipercayai tidak berat sebelah atas keputusan yang telah dibuat?

Rafizi Ramli melalui twitter menyerang saya dengan menakut nakutkan saya dengan hukuman 7 tahun penjara kerana dikatakan memberi keterangan palsu di mahkamah. Turut sama menyerang saya adalah N.Surendran ahli parlimen Padang Serai dan Lathefa Koya ahli majlis tertinggi PKR yang juga bekas ahli majlis perbandaran Petaling Jaya. Lathefa Koya dan N.Surendran ini juga merupakan peguam kepada Dato Sri Anwar Ibrahim sewaktu kes saman Anwar ke atas saya.


Mereka berjawatan dengan kekebalan Ahli Parlimen yang mana mempunyai kedudukan yang cukup baik dari segi politik dan juga mempunyai pengaruh yang boleh menjadikan sesuatu kes prejudis ke atas saya seorang rakyat marhain yang tidak mempunyai apa apa kapasiti jawatan dalam politik mahupun kerajaan. Adakah ini yang telah membuktikan bahawa rakyat marhain seperti saya akan menjadi mangsa ditindas oleh mereka yang berjawatan dan kebal undang undang?
BACA SETERUSNYA KLIK http://sir-azri.blogspot.com/

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive