Thursday, February 14

BUKTI MB SELANGOR RASUAH...........?


Pakatan Harami sebelum ini pandai mengata orang padahal ibarat mengata dulang paku serpih, mengata orang depa yang melampau...Inilah Menteri Besar paling Gagap kat Malaysia nie..

Cuba kalau dalam gambar di atas Perdana Menteri, DS Najib Tun Razak sedang mengedarkan angpau kepada wartawan-wartawan yang sedang membuat liputan di dalam majlis beliau. Pasti tidak cukup muka surat Malaysiakini, Haprakdaily dan akhbar portal sewaktu dengannya akan buat fitnah dan tohmahan. 

Sedangkan BR1M Nik Aziz telah memfatwakan sebagai rasuah dan haram diambil, inikan pula angpau yang diberikan di dalam sampul yang mempunyai foto Menteri Besar Selangor. Ini dikira sedekah atau rasuah?



3 comments:

Anonymous said...

Kedekut punya khalid gagap!! 5 rnggt je ko kasi?? Pui!! Kata ko kaya sngt!! Nak isi mnyk pon x lps lah gagap oi!!

Unknown said...

Salam Tuan Admin,

Mohon izin utk pautkan blog saya di sini. Blog tuan telah saya pautkan di blog saya. Terima kasih. Selamat berjuang. Ikhlas dari saya ~ IBM

P/S ~ Link blog saya : ibm-akusayangumno.blogspot.com

Sudir said...

Rokok daun & karipap 3 bijik lepas bro... hehehe

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive