Thursday, November 22

TOLONG JAWAB BOLEH JANGAN KUNG-FU PULAK?



Ketua Pemuda UMNO Pulau Pinang, Ir Shaik Hussain Mydin mendesak Ketua Menteri negeri itu, Lim Guan Eng agar menjawab 40 soalan berkenaan penjualan tanah rakyat miskin PPR Taman Manggis fasa 2 bersama lima soalan tambahan berkenaan keistimewaan yang diberikan kepada syarikat KLIDC.

Syarikat KLIDC adalah syarikat yang telah diberi kepercayaan oleh kerajaan negeri untuk membina dan mengurus pusat perubatan di atas tanah tersebut.

Malah Shaik Hussain juga melahirkan harapan agar Guan Eng menyaman dirinya berikutan desakan terus menerus berkenaan isu ini.


“Guan Eng pernah mengeluarkan kenyataan mahu menyaman saya dan saya amat berharap agar dia saman saya. Sebab itu saya telah menyediakan 40 soalan yang akan saya tanyakan di mahkamah nanti.

“Sekiranya dia tak saman, dia tetap perlu menjawab semua persoalan ini bagi membuktikan dia tidak mempunyai sebagai kepentingan terhadap KLIDC,” ujarnya..

2 comments:

Unknown said...

salam...saya UrukHai minta pautkan blog saya di wall tuan...mediauruk.blogspot.com...terima kasih....

Anonymous said...

bangsa melayu dah tak ada kah di pinang????? sampaikan bangsa keturunan keling metalik ni di angkat jadi ketua pemuda umno pulau pinang...kesian..tapi tak apalah..dari kentut tak ada...taik pun jadi lah....

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive