Tuesday, June 14

Punyai Kekasih Tapi Masih Suami Orang.



Amboi, sejak ada kekasih ni, nampaknya hidup Tauke semakin ceria dan bahagia. Tak gitu?

Alhamdulillah. Baik-baik saja.

Kekasih Tauke tu orang mana? Cuba cerita sikit. Bukan apa, satu Malaysia dah tengok gambar mesra Tauke dalam internet dengan dia?

Nama dia Nur Azura. Saya panggil dia Noy. Dia orang Papar, Sabah dan berusia 24 tahun. Tapi saya ada pembetulan nak buat. Dia bukan kekasih saya....buat masa sekarang.

Maksudnya?

Saya dan dia berkenalan awal tahun lalu. Masa tu ada sebuah program berlangsung di Sabah. Di situ kami mula berkenalan dan sempat bertukar-tukar nombor telefon dan Facebook. Asalnya memang kami kawan. Kemudian bercinta dan kemudian jadi kawan balik.

Nak bergurau pun agak-agaklah. Adakah ini cubaan untuk putar belit nak selamatkan diri?

Begini, saya dan dia memang bercinta ketika itu. Tapi hubungan itu cuma berlangsung lebih kurang empat bulan sahaja. Lepas tu, kami jadi kawan sampai sekarang.

Kenapa cinta sekerat jalan?

Semuanya kerana hubungan kami mendapat tentangan daripada keluarga Noy. Saya pun tak pasti sebab apa, sebab hanya Noy sahaja yang tahu. Dia pun seolah-olah sudah menjauhkan diri daripada saya. Kadang-kadang, kalau ada waktu, saya akan menghubungi dia. Cuma telefon sahajalah yang mendekatkan kami sebab Facebook pun dia dah tak guna. Mungkin sebab keluarganya pantau kot. Apa pun, saya hormati keputusan keluarga Noy.

Iyalah, Tauke kan masih lagi suami orang, mestilah keluarga dia tak restu.

Terus-terang saya katakan, bukan niat saya mahu sembunyikan apa-apa daripada umum. Susah untuk saya katakan saya ini masih suami orang atau tidak, saya tak boleh cakap. Semuanya sebab keadaan memaksa saya jadi begini.

No comments:

Followers

My Blog List

PENAFIAN

Hasil tulisan atau gambar yang dipaparkan di dalam blog ini merupakan pandangan peribadi mkp.mkp tidak akan bertanggungjawab atas kerugian disebabkan bahan bahan yang disiarkan di dalam blog ini. Terima kasih.berkongsi maklumat dengan webmasterMKP@gmail.com

Blog Archive